CZAS NA DOKONANIE ZWROTU
Masz możliwość zwrócenia zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Termin ten zostanie uznany za dotrzymany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem 14 dni od daty jego otrzymania.
CZAS NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrot środków pieniężnych może zająć do 14 dni roboczych od chwili, gdy zwracana przesyłka zostanie sprawdzona.
FORMA ZWROTU PIENIĘDZY
Zwrot pieniędzy za zamówienie nastąpi na dane podane w formularzu zwrotu.
Jak dokonać zwrotu
-
Bezpiecznie zapakuj paczkę z produktem, który chcesz zwrócić. Zaleca się użycie oryginalnego opakowania. Produkt powinien być odesłany w ciągu 14 dni od daty zakupu, w stanie niezmienionym, z pełnym kompletem metek. Prosimy pamiętać, że klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z użytkowania wykraczającego poza konieczność sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Przesyłki w uszkodzonych opakowaniach (np. foliowych), które mogą wskazywać na uszkodzenie towaru w transporcie, mogą zostać nieodebrane. W takim przypadku prosimy o ponowne wysłanie w odpowiedni sposób.
-
Paczkę należy wysłać na adres naszego salonu: LORETTI ul. Rynkowa 55 62-081 Przeźmierowo
-
W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy prosimy podać dane kontaktowe oraz dołączyć dowód zakupu (paragon).
-
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy pokrywa kupujący.
-
W przypadku nieodebrania zamówionej przesyłki pobraniowej z winy kupującego, co zostanie potwierdzone przez firmę kurierską, sklep może dochodzić odszkodowania za niewywiązanie się z warunków umowy, w tym: kosztów dostawy oraz kosztów związanych ze zwrotem nieodebranej przesyłki. W przypadku nieodebranych zamówień pobraniowych, sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia opcji "zapłata za pobraniem" przy kolejnych zamówieniach, aż do momentu uregulowania zaległości wobec sklepu.
Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy o zgłoszenie tej niezgodności (można skorzystać z formularza) oraz odesłanie produktu na nasz adres:
LORETTI
ul. Rynkowa 55
62-081 Przezmierowo
W zgłoszeniu prosimy o podanie informacji kontaktowych, abyśmy mogli skontaktować się z Państwem w sprawie reklamacji. Prosimy również dołączyć dokumenty potwierdzające zakup (np. paragon lub fakturę) lub podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. O wyniku reklamacji poinformujemy Państwa pisemnie, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem SMS-a.
Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdują się w naszym Regulaminie.
Loretti nie oferuje gwarancji na sprzedawane produkty.